(3)

tattoos





I natt drömde jag att jag tatuerade mig. Jag som alltid varit så emot att "förstöra" sin kropp med massa bilder och konstiga texter hitan och ditan. Men saken är den att så länge motivet har en betydelse för personen tycker jag att det är riktigt snyggt och då blir jag mer förstående till varför folk gör det. Men att tatuera varje tom yta på kroppen kan jag dock inte riktigt förstå haha. Om jag en dag hittar en fin text som sätter sig i hjärnan, lär min kropp bli prydd även den! Nu skriker väl mamma för fulla muggar antar jag, amen!




Kommentarer
Postat av: lindafransson

Varför måste det alltid ha en betydelse?

Såfort någon ser ens tattoo frågar alla vad betyder den?

och tycker det är okej, men när man svarar att den inte betyder något särskilt rynkar folk på näsan?

Måste den betyda något? räcker det inte med att det är snyggt? och att man känner sig bekväm med den?

2011-03-30 @ 03:55:04
Postat av: malinfransson

"att man känner sig bekväm med den" - precis, det är ungefär samma sak!

2011-03-30 @ 14:11:49
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: malinfransson

"att man känner sig bekväm med den" - precis, det är ungefär samma sak!

2011-03-30 @ 14:13:15
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: