(0)

unstoppable




Godkväll på er!
Vad konstigt det känns att klockan slagit halv åtta och det fortfarande är ljust ute. Det tog mig cirka..hmm..hela dagen att komma på att det blir ljusare på kvällen tack vare att man ställt fram klockan. Snilleblixt är nog inte mitt riktiga namn direkt! haha.  En helg som denna har jag råkat jobba lite för mycket, sovit alldeles för lite och blivit sjuk sådär onödigt lagom till kaoset av läxor och prov i skolan. Men what the heck, jag lever ju trots allt och fastän snön börjat yra ute precis för stunden tänker jag ta mig en lång dusch och tänka på att det är mindre än tre månader kvar tills jag hälsar på syster och hennes NewYork.

Jag känner mig starkare än någonsin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: