(3)

somtimes it really hurts



Hemsk natt och en hemsk morgon. Ibland känns det som jag slutar andas rätt som det är och lever i min egna lilla värld. Denna morgon kan jag inte riktigt hålla mina tankar och känslor i styr och tänker på allt och inget, det känns så tomt på något sätt. Helst utav allt skulle jag vilja åka och hälsa på systra mi, i det stora landet där borta. Men det kan jag ju inte med tanke på att min dag endast kommer bestå av redovisningar och prov. Men ack så skönt det kommer kännas när man fått det gjort och slipper känna stressen. Dep-inlägg dagen till ära, men det är okej ibland haha.

Använd dagen till något bra och släng iväg ett sms till någon ni saknar vetja!
Mot nästa hållplats - tandborsten!




Kommentarer
Postat av: ted

Det kan bara sluta på två sätt, antingen bra eller bättre. Håll ut så kommer det vända till sist.

2011-03-01 @ 09:28:56
URL: http://civixier.com
Postat av: Mathilda

Älskade, älskade vän. Andas lugnt och fokusera på saker runt omkring i din omgivning. Du kommer komma igenom det här precis som det mesta andra. Hur lång tid det tar är inte viktigt. Det viktigaste är att vi gör det tillsammans. Du är fantastisk. Puss

2011-03-01 @ 11:13:57
URL: http://sandbergmathilda.blogg.se/
Postat av: Anton

Det gäller att se framåt på alla roliga saker som händer framöver te.x att du ska till new york i sommar ..inte alls avis ;) och nu är det ju inte så mycket i skolan så det kan ju bara gå åt rätt håll, jag vet att du klarar det med din positiva inställning! :)

2011-03-01 @ 16:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: