(4)

smack that






Efter endast en lektion idag i skolan gick jag och väntade på att Jossan skulle sluta så att jag någon gång kunde få sätta mig på ett fik och njuta av något ätbart. Och att självklart få träffa bruden själv haha. Med nöd och näppe hann jag med bussen och vi satt och tjötade i flera timmar innan en snabbrunda bland affärerna även hanns med. Därifrån tog jag mig sedan vidare till systern, ett vattengympa-pass (eller "sextio-plussare"-pass om man så vill kalla det..) skulle genomlidas, och nu är jag alldeles mör i kroppen. Utsikten var fin en kväll som denna åtminstone så det gjorde att tiden gick lite fortare haha. Nu ska jag äta upp mitt potatismos och tagga affrodans på friskis imorgon. Jag undrar hur det kommer sluta..




Kommentarer
Postat av: Anton

Hade jag valt en linje med 90% killar istället så hade jag förmodligen sluppit den där dansen ;o

2011-03-23 @ 22:30:58
Postat av: malinfransson

hahaha anton anton, du och jag längst bak i morgon? låter det som en bra idé? :D

2011-03-23 @ 23:00:35
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: Lindafransson

Gå på zumba istället !

2011-03-23 @ 23:12:33
Postat av: Anton

Låter awsome!

2011-03-23 @ 23:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: