(0)

Jag har kommit på att..



- chokladbollar är grymt bra att ha som plugggodis, så länge man inte äter upp alla inom loppet av tio minuter..
- det är omöjligt att få högsta betyg på provet imorgon med tanke på att det är minst tjugo olika powerpoints med trettio olika sidor på varje..
- jag faktiskt inte bryr mig speciellt mycket om provet eftersom life goes on ändå, som man brukar säga.
- jag ser fram emot kvällen med pizza och fotbollstittande med laget i klubbstugan, jag har inte vistats utanför huset på två dagar.
- om någon går förbi vårat hus och tittar in genom fönstret lär dom tro att jag är naken, så det är nog bäst att jag kastar av mig handduken och tar på mig kläder nu. Naket och galet, vad är jag för en!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: