(0)

Vi går mot lov



Jag kan knappt fatta det. Om bara några få timmar är skolan slut för den här terminen och vi går på sommarlov. Vart tog tiden vägen? Igår iaf blev det en födelsedagsfika tillsammans med Mathilda på stan och jag fick en urfin berlock till mitt Tomas Sabo armband, tack snälla! Direkt efter fikan med henne och en tripp på stan fick jag rycka in på jobbet. Så kan det bli ibland. Kvällen var nära på att sluta med mitt livs första utgång men det sket sig så Adam och Jim Carrey fick bli min underhållning. Å andra sidan är det inte så dåligt det heller. Nehe, dags att spackla ansiktet innan det blir middag med klassen på Piren och det bästa utav allt, jobb..!

(Har massa bilder att bjuda på , så håll ut! )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: