(2)

den blomstertid nu kommer





En hallonröd klänning och ett par vita converse. Ungefär så har jag gått klädd denna dag då vi slutade andra och näst sista året på gymnasiet, blivit bombaderade av treorna i aulan då de sprutade vatten med vattenpistoler på oss (mitt paraply kom då till användning, suck on that) och när vi käkade på piren med en ganska så bra klass! Tyvärr hann jag inte vara med så länge eftersom jobbet väntade. Jag är dock mer less över att jag jobbar imorgon också då det är student och grejer och vi ska fira fina Cornelia. Men men, what to do? Jag ska åtminstone leva livet efter midnatt och ha roligare än på länge!  Bilderna är från firandet hos Mathilda. Mer bilder kommer imorgon då jag sovit tills jag vaknar! ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

woow namn på den snygga tjejen på sista bilden till höger ?

2011-06-10 @ 15:12:25
Postat av: malinfransson

evelina såklart!

2011-06-13 @ 18:40:05
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: