(1)

cause I was born today


Eftersom Malin tjatar så mycket efter bilder är det väl lika bra att jag börjar lägga upp lite. Fail redigering men orkade inte pilla med dom. Min galna klass för er som undrar!

Endast fem timmar på jobbet har jag spenderat idag och jag måste erkänna att det nog aldrig gått så snabbt att jobba. Måste nog ha att göra med att när man kommer hem har inte ens halva dagen gått, och nej, jag klagar verkligen inte! Funderar på att lägga mig i badet en stund eller också titta på Grey's eller titta på prison break. Har svårt att bestämma mig.. haha.




Kommentarer
Postat av: malin

okej nu har jag sätt tillräckligt av pär bilden , usch take me bort from den! EUW !

2011-06-13 @ 22:20:33
URL: http://jakobssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: