(1)

känn ingen sorg för mig Göteborg




ph: weheartit

Som jag vet att jag tidigare nämt tänkte jag tillsammans med Jonny, Stian och Oscar göra Liseberg och dess Göteborg osäkert imorgon. Jag måste dock erkänna att jag på den senaste tiden blivit så himla känslig mot allt som har med karuseller att göra. Åtminstone de som går runt och runt och runt och runt. Ja, ni kanske hajar vart jag vill komma. Men jag hade tänkt försöka trotsa det imorgon och ta reda på om mitt illamående senaste gången hade något med den stora menyn på Burger King jag och Mathilda vräkte i oss att göra (haha). Eller om jag helt enkelt gått och blivit en chicken..
Det återstår att se! (jag vet redan att alternativ nr 2 är det sanna ..)




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hamburgare <3

2011-06-15 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: