(3)

In NYC

Hello Sweden! Nu har jag anlant till NYC och det forsta jag sag nar vii kom upp Fran tunnelbanan va en massa hoga skyskrapor hit och dit. Inte nog med det så bor vi så centralt det bara går. Jag undrar hur det ska gå och sova i natt haha. Vi har ju trots allt varit uppe i ett dygn nu! Till alla mina jobbarkompisar måste jag bara tillägga att jag redan provat på McDonalds här, cheeseburgarna va fruktansvärt torra så vi ligger nog steget före;) Nehe, nu ska jag duscha och samtala med min underbara och saknade syster. Kanske får jag låna hennes telefon snart igen så vi hörs inom kort. Imorgon står baseball på schemat och möjligtvis shipping! Ha det strålande tills dess och mamma, Linda blev överlycklig för godiset och ja resan gick bra;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att hon blev nöjd, trots missen på tröjan. Ha det så bra

2011-06-21 @ 17:38:16
Postat av: malin

du ska få se på cheese när du kommer hem , p&c mjaow <3

2011-06-21 @ 21:47:47
URL: http://jakobssonm.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Mest längtar jag efter mina skor. INTE. Saknar dig!

2011-06-22 @ 12:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: