(2)

En fredag med kubb och fotboll

En fredag som denna med nära hundra grader ute har jag stått och jobbat inne i nio timmar. Det är så typiskt att jag alltid lyckas få tider då det är fint väder. Men å andra sidan blir jag ju inte brunare av att vara ute i solen så det spelar ingen roll haha. Men kvällen har slutat på topp tillsammans med grymma människor. Fotboll på TV och kubb på vätterstranden och vet ni vad det bästa är? - det var inte ens kallt ute! Nu sitter jag i soffan och tittar på när Ola spöar Johan på FIFA, dom låter mig inte vara med eftersom de inte vill få smisk av en tjej.. Chickens..
Imorgon blir det jobb ännu en gång och efter det blir det festligheter hos en väldans bra brud!
Ha en fortsatt trevlig kväll kamrater!




Kommentarer
Postat av: Alex

haha! Är dem så rädda? ;)

2011-06-04 @ 00:58:05
Postat av: Anonym

Jaaaa bättre jag skriver att alla mina bilder är från dig hihihihi! Men så trevligt vi kommer ha ikväll, om c kladdar på dig idag så ge honom en bitchslap ! Mohah ses ikväll pusssss kiss bajs apa snupp !

2011-06-04 @ 09:36:33
URL: http://jakobssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: