(1)

4 juni har sagt sitt



I lördags efter jobbet drog jag till den blonda tjejen på bilderna här ovan där vi efter många om och men fick igång grillen och kunde grilla vårt kryddiga kött, spelade kubb (då jag och Jakobsson förövrigt spöade skiten ur de andra!) , åt en himla massa annat gott och skrattade och hade det sådär allmänt jätte trevligt ni vet. Det har varit ett sånt himla underbart väder nu det senaste och fastän jag inte kunnat ta del av det så mycket pga jobb så har det ändå varit tillräckligt varmt för att gå halvnaken (läs linne och shorts) när jag slutat. Någon mer än jag som blivit halvt ihjälbiten av alla mygg som börjat komma? Tror jag kliar sönder mig själv snart!




Kommentarer
Postat av: malin

malin malin!!! jag såg honom jag såg honom! ÅÅÅÅ PULSEN steg verkligen inom mig när jag såg honom stå där i solen och hans kala hjässa blänkte så fint. Känner fjärilarna i magen och den här sommaren kommer bli underbar och fylld av kärlek <3

2011-06-06 @ 13:19:06
URL: http://jakobssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: