(1)

United States of America - 2










Jag hoppas ni förstår att jag har betydligt mer "New York liknande" bilder än det jag lagt upp hitills. Jag går igenom resan från början till slut, men egentligen är sanningen den att jag är alldeles för lat för att sitta och leta igenom bilderna (någon som blir förvånad? haha) Och dessutom måste jag tillägga att många bilder på mina systrar är en hämnd, eftersom jag är det svarta fåret enligt dom. Egentligen har dom inte sagt det rakt ut, men jag känner det. Två blondiner mot en ginger.
Det måste väl ändå säga allt?




Kommentarer
Postat av: Malin

DAMN, tror jag måste börja hänga en del på jordbron nu lixom... I have to see him again! Want to feel he's body close to me <33333333

2011-07-06 @ 06:33:24
URL: http://jakobssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: