(2)

with strawberries and cream




Igår efter jobbet fick jag äntligen träffa min efterlängtade Mathilda. Om jag ska sumera dagen och kvällen kortfattat så åt vi mest hela tiden, kändes det som åtminstone haha. Det blev lunch på fantastiskt goda Jensen's , tacos hos Mathilda på kvällskvisten och ett kg jordgubbar på det som avslut. Jag måste ju även berätta att vi börjat planera lite inför vår roadtrip, eller railtrip kanske det blir? hmm, sak samma! Sista veckan i sommar hade vi tänkt göra södra Sverige och vårt grannlands huvudstad osäker i några dagar. Looking forward, oh yes I do!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

HUR grymt kommer det inte bli då?! WOHOOOOO!

2011-07-05 @ 23:41:13
Postat av: malinfransson

SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR grymt!

2011-07-05 @ 23:47:22
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: