(0)

walking on the sidewalk


ja, det är en slappare modell på skjortan om någon undrar varför den ser stor ut!


Efter en otroligt slapp dag på jobbet som dessutom rann iväg lika snabbt som sand i ett timglas, var det dags för lite monsterpass på Sportlife. Men innan det skulle syster klippa sig, så vad passade utmärkt om inte lite fönstershopping? Det slutade med att jag fick med mig en skjorta, shorts, svinborste (ska vara bättre för håret har jag hört?) och lite annat smått och gott. Något som är ännu bättre är att grymma Johanna har fixat fram skorna jag dyrkar! Så imorgon ska jag hämta ut dom efter jag jobbat. OH YES! Nu är jag helt slut efter att även sprungit en liten runda och coach, om du läser det här ska du veta att mina armar nog aldrig varit tröttare än dom är just nu!  Nej, armstyrka är inte min grej riktigt..haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: