(0)

United States of America - 13







Blondinen fyra bilder upp har varit mitt sällskap under kvällen, ja på facebook-chatten alltså. Min två år äldre syster som jag på något sätt alltid haft någon slags hat-kärlek till. Visste du att jag brukade önska att du skulle försvinna när vi umgåtts en längre tid, försvinna ett bra tag så jag skulle slippa se dig för att du gått mig på nerverna. Ordentligt. Visste du att jag alltid varit avundsjuk på dig för att du är en sockersöt blondin med världens finaste ögon? Visste du förresten att det va jag som dödade din guldfisk Åke när vi gick på mellanstadiet? (okej, där ljög jag..) Nej, men om sanningen ska fram så vill jag bara att du ska veta att tiderna förändrats så mycket och vi båda växer som personer. Jag har skrivit flera rader till som jag raderat eftersom det nästan låter som ett kärleksbrev eller något i den stilen. Syster, jag är förbaskat glad för din skull och så jäkla stolt över dig. Vad du än gör, har du ett mod utan dess like och vet du vad, jag älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: