(1)

för jag gråter bara i regnet





Efter ett långt & underbemannat tio-timmars pass hoppade jag i mina jeansshorts, min skjorta av samma material och mina röda converse. Bussen ville bara färda mig halva vägen hem så jag fick gå resten av biten. Bra med gratis träning tänker ni, ansträngande och alldeles för svettigt tänker jag. Både kroppen och knoppen min är alldeles slut och helst av allt skulle jag vilja lägga mig i ett skummande bubbelbad. Det får nog bli prio två på min lista efter numero uno som är grillning med mamsen! Måste ju bara ge vädret ett stort + i kanten idag också och ett - för att det aldrig är sol när jag väl är ledig, typiskt!




Kommentarer
Postat av: neli

åh tack hehe =)



ja väskan är ju rena drömmen! älskar mulberry <3

hoppas att du får en fortsatt bra kväll tjejen!

kram

2011-07-16 @ 20:49:53
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: