(0)

en längtan så långt borta



Efter jobbet idag har jag och min tolv år äldre syster gått i inredningsbutiker och jag har suktat i min tystnad efter dagen då jag flyttar hemifrån. Jag vill bo i en mysig lägenhet ganska så centralt i stan och inreda den precis som jag själv vill, såklart. Jag har också varit nära på att dö av värk då jag och syster också hunnit med inte ett, utan två pass på sportlife. Fy fasen vad stolt jag är över oss fastän att vi låg och skrattade tills vi tjöt i takt med flåsandet till våra situps och rygglyft. En sallad med en himla massa goda onyttigheter fick knyta an kvällen och ja, jag är en realistisk tänkare, beachen 2018, here I come! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: