(0)

.Nionde månaden, september.






















September
Hösten kom för att stanna och det blev mörkare och kallare dag för dag, så jag tror inte att någon var sen med att utnyttja de sista hyffsat varma dagarna utomhus. Denna månaden var en plugg-månad för min del - politik i massor och matteboken stod för jämnan öppen. Hjärntvättad är ett bra uttryck! Jag umgicks mycket med Mathilda och Gustaf där det bl.a blev idol-kvällar och toy story maraton tillsammans med en stor glasskål! Klassfest blev det också denna månaden men eftersom jag jobbade och kom dit sent hann jag inte vara med mer än en timme. Hemmagjord pizza och mys på Mathys balkong en kväll tyckte vi lät som en bra idé, vi samlade på oss dom sista solstrålarna och när det blev kallt tog vi på oss filtar, halsdukar och vantar - man ska utnyttja vädret så länge man kan! tyckte vi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: