(0)

.Vad spelar utseendet för roll?.

Att löpa runt, runt, runt planen i trettio minuter gjorde mig förvånadnsvärt inte illamående. Det var inte riktigt som att åka slänggungan på liseberg. Däremot blev kroppen betydligt segare än tidigare så om jag kan få min pojkvän att svara på vilken bio vi ska gå på imorgon tänker jag hoppa i sängen, bums!
Och medan jag väntar på svar kan jag ju berätta om en gaaanska retlig händelse dagen till ära. Jag åkte i träningskläder på morgonen och efter ett svettigt pass snackade vi lite allmänt och kom in på något om utseende. Då kläckte jag en kommentar om att utseendet inte är det viktigaste och att det inte spelar någon roll hur man ser ut, alltså t.ex utseende, hår, kläder osv. Och när jag skulle byta om märkte jag att jag glömt mina leggings hemma och endast hade mjukisbyxor.. VAD SJUTTON SKULLE JAG HA PÅ BENEN NU?!?!
"Malin, var det inte du som sa att utseendet inte spelade någon roll...?"
"....joo..hehe..."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: