(1)

.Med historiaboken i högsta hugg!.



(ibland är jag ganska söt faktiskt...)

Jag somnade inte förrän fyra-halv fem i morse och försov mig därför ganska så rejält. Tre timmar försent kom jag närmare bestämt. Opsi dejsi.  Men jag vill inte direkt påstå att jag är speciellt utvilad för det. Ketta trodde att det berodde på att det var full måne i natt men vad vet jag om sånt? Hon kanske har helt rätt med tanke på att jag vet att det faktiskt finns dom som sover sämre då! Jag kanske är varulv som Jacob i Twilight, olala. Medan mina kära lagkamrater är ute och springer åtta kilometer sitter jag med historiaboken, mina cashewnötter och ett glas med färskpressad apelsinjuice. Okej, det sista lät en aning snobbigt så det räcker gott att bara säga apelsinjuice på ren svenska!
Ha en för himla fin kväll, för det tänker jag och mina kunskaper ha!




Kommentarer
Postat av: lovisa

det stämmer mallan! jag sover knappt något när det är fullmåne och låg även vaken halva denna natten :(

2011-01-20 @ 20:37:06
URL: http://lovisaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: