(4)

.Ica-påsar under ögonen, idag igen?-.



En trött, ganksa så flintskallig och glömsk Malin håller på att städa sitt rum. Mamma och pappa har nog varit inne två gånger var för att titta så dom inte drömmer. Ni som läst min blogg förut vet att städa är det värsta jag vet. Eller ja, åtminstone mitt egna rum. Man hittar sakerna bättre om dom ligger på golvet, det måste ni erkänna att ni också tycker! OCH eftersom jag tog med mig fel böcker hem från skolan blir det till att käka kvällen lång istället, jag.klagar.inte!!





Kommentarer
Postat av: Alex

hahahahaha! mina föräldrar är exakt likadana ;)

2011-01-17 @ 19:51:00
Postat av: malinfransson

men alex, ditt rum ser ju galet tokigt ut. t.om värre än mitt och då är det illa :D haha

2011-01-17 @ 20:13:10
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: Kung av kungar

Mitt rum är finast av allaaaaa! Muhahaha suck that bitches! Tjallallalla! Jag blev sugen på crack nu.. Oh well!

2011-01-17 @ 21:32:52
Postat av: malinfransson

ditt rum är minst av alla också, därför det inte får plats något stök!! herr...(crack)kung...

2011-01-18 @ 17:20:40
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: