(2)

."hmm..femton kanske?"






Idag har jag ätit jordgubbspaj med glass á la Oscar och fått höra att jag ser ut som femton. Känns helt okej med tanke på att jag börjar bli gammal och sleten. Eller kanske inte. Men att bli sedd som en trettiofem åring när man egentligen ska fylla fyrtio är något av det bästa man kan höra tror jag, men femton när man är påväg mot vuxenlivet..nja jag vet inte om jag godtar det riktigt haha. Men det kunde varit värre! 
Nu ska jag titta på The town innan sängen kallar.

Natti natti!




Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ligger nog I slakten ! Jag ser ju med yngre ut enligt folk :P

2011-01-05 @ 01:17:12
Postat av: malinfransson

haha man har nytta av det i längden ;)

2011-01-09 @ 22:58:04
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: