(1)

.femte, sjätte och sjunde månaden - maj, juni och juli.

Maj- Jag flyttade tillbaka till mitt uppväxts hus en gång för alla efter att ha bott två-tre år i stan. Det  var mycket att hugga tänderna i innan sommarlovet började göra sin verkan och därför var jag allt annat än aktiv här.







Juni
En lysande grillkväll med härliga människor som några dagar efter följdes av skolavslutningar för de flesta och student-firande för syster. Jag stekte på vättern med Mathilda, vilket också va en av två gånger på hela sommaren jag befann mig där. Jag jobbade för första gången på resturangen med det stora M:et samtidigt som jag slet i en månad på min sommarpraktik. En vecka innan midsommar låg jag i 40 graders feber och det skulle visst fortsätta så minst en vecka till innan jag blev någorlunda frisk. Jobbet la jag åt sidan och istället tog jag fram B&J från frysen.






Juli
Till en början av månaden var jag fortfarande sjuk men eftersom vi snart skulle åka till halmstad på festival var jag tvungen att bli frisk, intalade jag mig själv. Sakta men säkert blev det också så. Jag hade en awesome vecka med folk jag saknar men minnen som kommer sitta kvar länge! Mathy firade vi även denna  månaden, ja, tre månader för sent. Vad är det man brukar säga? Bättre sent än aldrig! 

(det fick bli få bilder eftersom jag måste åka till jobbet nu, ha en bra dag!)




Kommentarer
Postat av: lovisa.

du är väldigt fin malin! tänkte bara säga det :)

2011-01-04 @ 01:21:11
URL: http://lovisaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: