(1)

"Do you speak, what?!"



Hej på er folket!
Skäms på mig för mina kassa uppdateringar, för jag har faktiskt ingenting att skylla på denna gången, opsi. Men vad tusan gör det? Jag lever livet utanför datorskärmen, eller något i den stilen.  Dagen till ära har jag råkat göra någonting bra, till något.. lite mindre bra. Ni förstår, på vår senaste engelskalektion skulle vi skriva en presentation om oss själva eftersom vi precis fått en ny lärare, en grym sådan dessutom (eller vad säger tjejerna? haha) Cool som jag är skriver jag att min pojkvän är engelsk och vill impa lite på läraren sådär ni vet. Men som svar får jag (självklart att det är roligt och allt sånt där) men också "då förväntar jag mig att du pratar mycket bra engelska,  är duktig och visar dina kunskaper osv osv osv"
Jaha ja, där rök mitt betyg.. Tack Connor!




Kommentarer
Postat av: nelia

pär pear the only man! <3

2011-01-27 @ 21:14:15
URL: http://wintherjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: