(1)

.2011 är nu här.

Jag är ganska nyligen hemkommen från ett trevligt nyårsfirande tillsammans med grabben och mycket annat härligt folk. 2011 är nu här och detta året ska bli fullt av möjligheter och divirse varse som alla säger. Ja ja, det blir vad man gör det till helt enkelt! Mitt år började med en inte allt för trevlig hemkomst. Det tjöt i huset när jag kom in och jag började fundera på om huslarmet på något sätt larmat sig självt. Efter många osäkra tryck och massa pill på knappar kom jag på att det visst inte alls va larmet som tjöt. För vem skulle kunnat larma det om det va jag som gick sist från huset? Frysen, va boven i dramat. 6 plusgrader visade den så ja, mamma och pappa, gott nytt år på er också! hehe.
Nu är jag också klar med anledningen till varför jag nördar mig vid datorn såhär dags. Jag var tvungen att kolla en buss till jobbet imorgon. 12-22 står schemat på och jag kan knappt bärga mig, woho! Om man kanske borde slänga sig i bingen och åtminstone få fem timmars sömn till de tio jag arbetar. God natt crazy partypeople!




Kommentarer
Postat av: lovisa.

sv: men mallan, du är la för go. puss

2011-01-03 @ 03:49:57
URL: http://lovisaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: