(1)

sömn är överskattat


04.42
Mina ögon rinner och det sticks i näsan, min mage kurrar fast jag vill  hellre ta en lång dusch. För ungefär trettio minuter sen upptäckte jag att mitt arbete inte alls kommer bli färdigt, ändå har jag suttit här hela långa natten och konverserat med Bella. Malin svek oss vid tre-tiden den, den, svikaren. Men det skulle nog inte gått bättre med mitt arbete för det. Antingen skriver jag bara ihop något på de tre sista punkterna jag har kvar, eller så kör jag en gammal klassiker "hunden åt upp min läxa, fröken" eller nja, jag syftade nog snarare på att lämna in arbetet senare.. Äh, det blir som det blir för böveln. Man kan inte alltid prestera och ligga på topp. Oj vilken lättnad det blev, borde tänka så oftare!
04.47 - Godmorgon!




Kommentarer
Postat av: Saga Nylund

Vad rolig din blogg verkar vara! kommer verkligen att läsa dina inlägg igen! =P Ha en kul dag =)

2011-02-23 @ 11:28:57
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: