(0)

en negativ dag som jag aldrig mer tänker uppleva



weheartit.

Idag har det varit en riktig skitdag med andra ord mina vänner. Jag har inte sovit på 34 timmar och jag skäms nästan när jag säger att jag inte ens har koll över min egen kropp idag. En arm flög visst dit och ett ben hamnade långt där borta, oj så det kan bli. Till råga på allt sitter jag och hackar tänder och mår illa, någon matlust har jag knappast heller. Kanske är det för att jag ätit upp ett helt tuggumipaket i natt som nu ligger i magen (ja, alltså inte själva paketet då..) eller för att jag vaknat på fel sida (just det, jag har ju inte ens gått och lagt mig än så det kan det heller inte  vara) hmm, kanske.för.att.mitt.arbete.försvunnit, men bara kanske.. Om två timmar bär det av mot Göteborg med bra människor och jag hoppas innerligt att det blir en bra helg. Just nu är grabben nog det ända som kan få mig på bättre humör.

keep calm and be happy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: