(1)

Dag 1. en bild på mig + 10 fakta om mig



-Jag har inget andranamn vilket folk sällan tror på
-Jag är bra på att påbörja saker som jag sällan avslutar
-Jag har fruktansvärt svårt att lita på människor och det mesta håller jag för mig själv
-Jag äter upp allt som kommer i min väg ( mat är det bästa jag vet )
-Jag föredrar en hemmakväll med cola och chips framför en natt med fest och fylla
-Jag vill väldigt gärna färga håret och göra en makeover men har intalat mig själv att dö naturlig
-Jag blir fruktansvärt lätt svartsjuk
-Jag är expert på att shoppa saker på rea som ändå aldrig kommer till användning
-Jag är som person oftast glad och positiv
-Jag är livrädd för andar och sånt där, ni vet




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så otroligt vacker är du, vännen min. <3

"How do I breathe without you by my side?"

2011-02-06 @ 13:40:25
URL: http://sandbergmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: