(2)

Dag 6. typ av killar jag faller för


Den här frågan om vilken typ av kille man faller för eller vilken typ av kille man skulle vilja ska bli ens man har nog de flesta fått. Jag vet att det var något vi oftade pratade om när vi gick på låg-och mellanstadiet. "Hur ser din drömkille ut? Lång, smal, kort, tjock, brunhårig, blond?" Ja, som ni förstår var det ju kanske inte speciellt seriöst, men lägg märke till att frågorna oftast är "hur ska din drömkille se ut?" när man pratar om sådant, istället för "hur ska din drömkille vara?" . För visst är det oftast utseendet många lägger störst fokus på och det är det som är det största samtalsämnet? "Min kille ska vara brunbränd, blond, blåögd och ha världens största magmuskler!", ungefär så låter det när man är yngre..

Jag skulle nog vilja påstå att jag är en person som attraheras mer av en kille som är världens gulligaste och omtänksammaste, ni vet en sådan som är smått oförutsägbar och lite gulligt småblyg sådär. De stora övernaturligt snygga killarna man ser på tv har aldrig fallit mig in i smaken faktiskt, och en sån kille vill jag inte ha. Förlåt alla killar jag någonsin varit intresserad av där ute!

"Är det något fel på dig? vem skulle tacka nej till världens snyggaste grabb?" kanske ni tänker. Och nja, såvitt jag vet är jag fullt frisk. Men saken är den att jag ogillar allt som har med ideal att göra i denna världen. Stora muskler, gyllenbrun hud, perfekt längd och varför inte ett bländande vitt fejk leende på det? Ni får inte tro att jag tycker det är något fel med att se ut så, aboslut inte! Det jag säger är bara att den typen av killar, inte riktigt är min smak.

Det finns så otroligt många olika människor där ute som är så fruktansvärt bra på så massvis av olika sätt. Så mitt svar efter si sådär alldeles för många rader i onödan blir ungefär "killar som passar in på mig och som jag kommer bra överens med, har glimten i ögat och får mig att skratta ofta och har en stark personlighet helt enkelt som faktiskt är den typen av killar jag tycker om, världens finaste grabb växer från insidan och ut"







Kommentarer
Postat av: johanna

du låter som en smart tjej minsann, alltså jag menar att du verkar vara en sån som tycker om personen för den den är, inte utsidan bara :)

2011-02-10 @ 17:52:08
Postat av: malinfransson

haha what to say? det är ungefär så det ligger till så tack så mycket! :)

2011-02-10 @ 20:19:57
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: