(2)

Dag 13. Mitt drömbröllop






Det känns ganska udda att ens skriva något om mitt eventuella drömbröllop, faktiskt. Förmodligen gifter jag mig inte än på ett par år men visst vill jag gifta mig, det har jag alltid velat. Man har drömt om att få ha på sig den där långa vita klänningen och bli förundrad av alla som sitter i bänkarna och ser på när bruden och brudgummen ska ge sina löften till varandra. Om jag skulle få bestämma mitt bröllop helt själv skulle det vara blommor överallt och en sån där mysig stämning i hela kyrkan. Det skulle spelas underbar kärleksmusik från Mathilda bland andra. Då skulle jag förmodligen gråta en skvätt också. Alla nära och kära skulle finnas där och ringen på mitt finger skulle se jätte dyr ut. Fast de viktigaste av allt skulle vara att mannen som då skulle stå framför mig övertygat mig om att han skulle vara den rätta och att ingenting skulle få skilja oss åt. Ni förstår, den dagen jag väl gifter mig ska även vara den ända. Därför vill jag vara säker på vad jag känner och vilja leva resten av mitt liv med personen som då står framför mig. Nu tänker ni "men man kan inte vara säker på att någonting håller för evigt ändå.." Nej det kan man iofs inte göra, men kämpar man tillräckligt mycket för någon och båda vet vad de ger sig in på, är jag ganska övertygad.  Haha jag blev nervös nu för tusan, känns som jag ska gifta mig imorgon eller något! Välkomna på bröllop vetja! ;)




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag vill med nöje sjunga på ditt bröllop!

2011-02-21 @ 11:57:19
URL: http://sandbergmathilda.blogg.se/
Postat av: M bitch

Sluta skratta åt mig :)

2011-02-21 @ 12:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: