(0)

Dag 11. någonting jag oroar mig för

Det kanske är bäst att börja med att ge mig själv lite kritik för att jag är så fruktansvärt dålig på det här med "25 dagar". Men det blir som det blir, ja ni märker ju ;)



Någonting jag oroar mig för var ämnet denna dag. Hmm, ska jag vara helt ärlig har jag tänkt på detta även igår men det lyser fortfarande ingen lampa över min skalle. Jag är en väldigt spontan person som är urkass på att planera och divirse varse så en del av mig säger "vi tar allting som det kommer" eller "det löser sig alltid i slutänden". Så det ända jag möjligtvis är orolig för är hur framtiden blir. För tänk så blir den inte alls så som jag ser den framför mig just idag, tänk så jobbar jag inte med det jag vill, tänk så har jag inte den där grabben vid min sida, tänk så bor jag i Irak eller tänk om jag bor hemma tills jag är trettio? Okej det sistnämnda skulle aldrig ske, eftersom mamma förmodlilgen skulle slängt ut mig för längesen haha. Mitt svar blev kanske inte så tydligt, men framtiden är oviss och det är svaret på dagens fråga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: