(0)

Allahjärtansdag





Idag är det den fjortonde februari vilket resulterar i inget mindre än allahjärtans-dag. Jag minns att förra året vid exakt den här tidpunkten satt jag och Mathilda och mumsade choklad och tittade på allt annat än kärleksfilmer. Egentligen vet jag inte om det är någon jätte betydelsefull dag för min del men visst är det bra att det finns en dag i almanackan då man ska bry sig extra om sin käraste. Min dag blir dock inte mer kärleksfull än att jag ska jobba om en stund och tillbringa kvällen bland flötig syndmat. Men vilken himla tur att jag och Connor fick den äran att jobba tillsammans idag, det kan ju betyda att dagen inte blir helt fy och skam trots allt! Nehe, en chokladask kanske borde inköpas så att de jag jobbar med också får lite kärlek ikväll ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: