(0)

historien upprepar sig och slutar alltid likadant



Jag kom på att jag har lite grejer att visa er imorgon som jag köpt, fast iofs gick jag i klädd det idag, men ändå. Det hade ju inte alla vetat om jag inte sagt det haha. Denna kväll har jag jobbat och det har i stort sätt varit kaos, men på något sätt lyckades vi med det med. En promenad med Adam och en upptäckt som visade att jag blivit dagens bloggare på Jnytt har det även blivit (kul cykelhjul!) och nu kan jag inte skriva mer eftersom min syster sitter och pratar med mig som om hon vore född till diktator. (Kan du inte bara hålla truten i två minuter så jag kan lägga upp ett inlägg! Har ju suttit här i en halvtimme utan att kunna skriva något och min mage måste ha föda innan jag somnar haha) God natt och sov gott så hörs vi imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: