(2)

upp upp och iväg


Syster och jag på bilden och jag hoppas innerligt att ni ser vilka vi ska föreställa! haha. Dagen har tillbringats tillsammans med Mathilda sovandes i sängen mestadels innan vi begav oss till min systers 30-års fest. Maskerad stod det på schemat och Mario och Luigi fick bli vår inspiration då vi köpte våra kostymer in the US. Fett himla snygga om ni frågar mig! ;) Fler bilder dyker upp imorgon eftersom jag har viktigare saker som väntar denna lördagkväll! Mohaha. PUSS




Kommentarer
Postat av: Mor

Skitsnygga, man får ett gott skratt

2011-08-14 @ 11:19:11
Postat av: Jenny

hahaha klockrent! :D sjukt fina dräkter :D

2011-08-14 @ 15:47:41
URL: http://jennyohmygadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: