(1)

Rudolf med röda ryggen, bom bom




Igår gick jag iklädd en svart klänning och röda converse hela dagen. Matchande till min röda solbränna och så tyckte jag ha-ha. Nej men det gör faktiskt sjukt himla ont och jag har knappt sovit en blund i natt med tanke på att så fort jag vrider mig känns det som hela ryggen ska skalas av på något sätt. "Skyll mig själv, jag som hade chansen" (att smörja in ryggen) . Idag vill jag bara att dagen ska rulla förbi snabbt och smidigt så att jag får komma hem och sova innan det är dags för fotbollen som drar igång igen. Lycka säger jag bara! Det kommer förresten upp lite inlägg under dagen med bilder! :)




Kommentarer
Postat av: Alex

HAHAHA! Och du kom och førespråkade att jag skulle ha smørjt in mig! XD - Se! Man orkar inte. Før mycket planering och førstør njutbarheten att solen ær flyktig! ;D;D;D

2011-08-03 @ 00:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: