(3)

Lyckan kommer lyckan går



Jag har ätit en och annan bulle för mycket ikväll känner jag i samband med mitt Grey's maraton. Men som man brukar säga, vad gör det om hundra år? Jag saknar Amerika och dess underbara stad New York något fruktansvärt, jag saknar min syster och alla fina dagar och stunder tillsammans med henne jag missat pga att hon enligt mig befinner sig på fel sida av det stora havet. Suck. Ja, man får ha sånna kvällar ibland och ikväll är det min tur att tycka synd om mig själv. Så är det bara. Nu hade jag och mitt vattenfall till näsa och öken till hals tänkt gå och lägga oss i hopp om att vara friska och krya imorgon bitti, håller tummarna för det! Sov gott fina ni!




Kommentarer
Postat av: Anonym

det kanske inte är till så stor hjälp men kan trösta dig med att du är fruktansvärt vacker i alla fall tjejen! :)

2011-08-09 @ 22:32:37
Postat av: Beccis

Sjukt fin bild Malin!

2011-08-09 @ 23:05:10
Postat av: malinfransson

åh tack fina ni, det värmer! :)

2011-08-10 @ 15:03:26
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: