(2)

"Hej då ångest"




Mys med pizza i parken.

Just nu jobbar jag för fulla muggar och försöker att göra allt annat än att tänka på skolan. Den börjar på tisdag med förhoppningsvis en mjukstart utan dess like. Nej men jag har inte den där ångesten över att det drar igång igen faktiskt då jag mer än nödvändigt behöver komma in i rutinerna igen med sömn, kost, träning och allt vad det innebär. Läxor, prov och pluggande får bli ett senare problem..haha. Nehe, back to work med bästa brudarna!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag börjar imorgon....Zzzzzzzzzzz

2011-08-21 @ 22:45:46
Postat av: Miss Poopuu

SV: Tack så jätte mycket :) Detsamma, verkligen :)

Mysiga piknickbilder!

2011-08-22 @ 17:44:30
URL: http://misspoopuu.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: