(0)

Good update





Ja, angående rubriken skulle det väl vara ungefär samma sak som att säga att utanför mitt fönster skiner solen och det är 35 grader i skuggan. Lögn. Samtidigt som detta skitvädret sköljer över oss har någon form av förkylning tagit mig till beslag och jag mår inget vidare alls. Jag hostar, snörvlar och nyser om vartannat, precis så som det ska vara! Men med denna dagen inräknat är det bara fyra dagar kvar och sen är det äntligen helg igen. (Jag vet ju att någons rum är i stort behov av en riktig städfirma dessutom...haha) Nehe, nu ska jag göra ett tappert försök att få i mina såkallade extra ögon och bege mig mot jobbet. Ett och annat tidsinställt inlägg kan tänkas dyka upp om man är sugen på det! Ha det fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: