(0)

Nu tar vi helg tycker jag





Idag har det inte hänt mycket mer än att jag blivit otroligt mycket bättre i halsen till en början på dagen, ätit en utsökt sallad på prima med massa kebabsås i, haft utvecklingssamtal som gick som på räls, jobbat med grymmaste människorna och fått tillbaka "jag-låter-som-en-påsatt-åsna"- rösten, igen, ungefär, och därför skrämt iväg en och annan unge som velat köpa glass, jag har också ätit grillad kotlett klockan halv tolv på kvällskvisten samtidigt som jag inspekterat min nya kärlek. Tolka det inte fel, för det är inte så illa som det alltid låter! Nu ska jag borsta gaddarna och lägga mig för att sova lääänge!
See you om några timmar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: