(1)

Grillafton på ingång




Jag har inte tid att vara sjuk just nu eftersom det händer allt för mycket i min omgivning. Därför hade jag ikväll tänkt att trotsa allt vad sjukdom heter och grilla tillsammans med ett stort gäng tjejer hemma hos en grym brud. Kameran ligger på laddning och är snart redo för användning. Jag måste bara tillägga att jag nog förmodligen aldrig kommer kunna bli elektriker, datanörd eller något som har med tekniska prylar att göra. I säkert två timmar satt jag med telefonen och försökte få den att fungera och när jag väl kom på hur man skulle göra visste jag inte ifall jag skulle skratta eller gråta.. Typiska tjejproblem haha




Kommentarer
Postat av: Julia

Weeey, det blir fint asså!:) Hoppas det är helt okej att jag hänkar nu så att jag inte kommer o våldgästar liksom! :O

2011-04-30 @ 17:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: