(2)

Glass i stora lass







ytterligare lite bilder från gårkvällen. Man får ju passa på att sitta ute så länge det går eftersom det inte lär bli så många fler "sitta ute" - kvällar. (okej, gränsen kanske går vid vantar och halsdukar haha)

Mina knäckemackor är uppätna och en stor kopp te ska jag försöka få i mig innan det är dags att sova. Och så va det ju dom där sidorna i "plåster boken" från medicinska grundkursen som skulle bli lästa också, hmm..
Nåväl, efter en tuff match med mycket smällar hit och dit tar det nog ändå ett tag innan jag varvar ner. Imorgon hörs vi igen flickor som pojkar, hästar som hundar! Ajöken!




Kommentarer
Postat av: Evelina

så lite så ;) jo den har vart jättebra, hade stadslagsuttagning idag bl.a :D

2010-09-05 @ 21:45:04
URL: http://evelinalandsberg.blogg.se/
Postat av: Hermez

hahahahahhaha diggar den bilden som är först!

2010-09-05 @ 22:13:02
URL: http://takeashot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: