(1)

GF part three










Jag vill helst av allt spola tillbaka tiden, då det fortfarnade var varmt och man kunde vistas utomhus i shorts och linne. Utan att frysa. Samtidigt vill jag leva i nuet och låta tidens spännande händelser gro och ta del av min vardag. När jag ser tillbaka på de här bilderna från Gullbrannafestivalen uppskattar jag varenda liten sak mycket mer och det går inte annat än att automatiskt få det stora smilet påklistrat på läpparna.
Ge mig sommar. Ge mig GF - tillsammans med er!
Sommartider hej hej.

Dags att sova, imorgon ska det promeneras innan skolstarten, om jag nu inte råkar stänga av klockan (mohaha)




Kommentarer
Postat av: lovisa

saknar detta! fy vad kul vi hade :D

2010-09-15 @ 22:42:36
URL: http://llovisafisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: