(2)

Samhäll in my ...




Inte dom bästa bilderna men vad spelar det för roll när det inte är på något speciellt intressant ändå haha. Den översta bilden beskriver mina nästkommande timmar och bilden under är ytterligare en mysig tröja jag inskaffade efter skolan. Bättre bild kan ju tänkas dyka upp kanske.. Det har varit en tung eftermiddag och jag har en känsla av att jag inte kommer vara lika aktiv här i några dagar framöver, pga en massa plugg och av andra olika skäl.
Jag hoppas ni har förståelse!

Time to study my ass off!




Kommentarer
Postat av: "fröken" madde

Åh, vad roligt att läsa lite om din vardag. Jag pratade om dig på jobbet härom dagen och undrade hur det gick för dig. Senast jag hörde något var ju när du fick VG på 1:a matteprovet. Det verkar som om du har fullt upp men ändå hinner med att ha kul, hoppas att det fortsätter så. Ha det så bra, kram från "fröken" Maddemupp.

2010-09-29 @ 15:45:11
Postat av: Anonym

haha oj vad förvånad jag blev när jag läste din kommentar! fy vad roligt , jag och johanna funderar på att komma och hälsa på skolan snart, det känns som det va allt för längesen man såg er alla senast! Ja den kursen slutade med högsta betyg , dessvärre går matte b betydligt sämre, men man ingen är ju bäst på allt som man brukar säga! :) Vet i sjutton om jag har din mejladress, sklulle vara roligt att ta ett litet snack med lilla fröken :D Kramar!

2010-09-29 @ 18:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: