(0)

För att jag är så himla seriös





En I.L.S.K.E.N debatt sa jag att det skulle bli i skolan, och en ilsken debatt blev det. Å andra sidan gick det bättre för det partiet jag var med och representerade än vad jag trodde det skulle göra. Äh, det är bara att improvisera lite och säga det som låter bra. Är det inte så våra politiker gör? haha. Efter att jag jobbade ikväll (det har förövrigt blivit någon trend av något slag att sjunga julsånger på jobbet redan, så nu har jag inget annat än jul i skallen!) så åkte jag till mina kära vänner och tillbringade några timmar där innan det va dags att bege sig hemmåt med nattbussen. Kameran fick jag med, men självklart utan batteri, typiskt mig..
Dags att sova så vi höres tomorrow!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: