(3)

Fall





Min mage har fått en burk med nålar i sig, eller åtminstone känns det så. Det är lite mycket just nu.
Pannkakorna mamma står och gräddar (visst låter det godare än att säga "steka" ? haha) borde göra det hela bättre och finns det  någon bättre uppladdning på "final-plugg-spurten" till samhällsprovet imorgon än lite krubb? Det känns iaf en aning bättre att jag inte verkar vara den ända som inte.kan.ett.skit rent ut sagt, elak som jag är (; . Lite smycken fick följa med mig hem idag efter skolan, bilder på det kan tänkas dyka upp senare. Om jag inte somnar med huvudet i boken vill säga..




Kommentarer
Postat av: Hermez

underbart!! :D

2010-09-30 @ 17:34:09
URL: http://takeashot.blogg.se/
Postat av: Piah

Fina foton!

2010-09-30 @ 19:25:13
Postat av: Piah

Fina foton!

2010-09-30 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: