(1)

Ekande värk innanför skallbenet





I morse när jag vaknade hade klockan redan hunnit bli halv tio.
"Oh jisses, jag har försovit mig"
tänkte jag, eller inte. 
Eftersom det ända dagen gått ut på har varit att få bort den himla värken som ekar innanför skallbenet. Naturligtvis står mitt namn på schemat för jobb idag så jag ska alldeles strax pallra mig iväg mot bussen. En näve ipren och ett glas vatten senare är jag som självaste duracell kaninen skulle jag tro!
En sak till bara, imorgon har vi s.t.u.d.i.e.d.a.g, det ni ! :D




Kommentarer
Postat av: maria

du är en av dom fem som har chansen att bli veckans blogg,så se till att fånga massa röster tills imorgon då den som har flest röster vinner ! :D lycka till ! kramar

2010-09-22 @ 16:39:40
URL: http://mariajonassoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: