(1)

working kvart i tolv till nio. nanana



Inte nog med att mobilen aldrig väckte mig igår (hehe) så när jag väl kom ner till tåget, ja då kom det inget tåg. Så jag gick upp till bussgållsplatsen och vips, så kom det en buss som det stod "krösatåget" på. Jag och en kille till fick privatskjuts (det låter mycket bättre med det ordet) in till stan kan man säga, fin fint va det! Jaha, då kom jag till skolan och skulle låsa upp mitt skåp, men så snart som jag såg att min skåpsnyckel inte fanns där insåg jag att det va mor mins nycklar... Jag är världens klantarsel och nycklar har jag aldrig varit bra att hålla reda på. Fast mest oturligt va nog att jag fick jobba med indianen Fabian, vilken kille.. haha. Han måste få igen!

Nu ska jag åka och jobba till nio, efter det blir det direkt till klassfesten där de andra hunnit värma upp ett par timmar innan! haha. Jag hoppas på en galen kväll!
Vi höres imorgon igen kycklingar!





Kommentarer
Postat av: emilia

grymt fin bild!

2010-10-10 @ 12:40:31
URL: http://eewmiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: