(2)

Vem uppfann läxan?




En halvtimma på stan i väntan på ens mor kan bli riktigt farligt om man inte vill att pengarna ska ta slut. Ni får se vad jag menar, lite senare. Nu ska jag slänga i mig mat och sen göra den kända engelskaboken jag alltid skriver om sällskap. Imorgon väntas det prov men när jag sitter där och inte kan svara på en ända fråga kommer jag ändå vara glad, ni förstår, jag tänker göra min kväll bäst tillsammans med dom bästa! Höres senare!

(måste bara berätta att jag va skitgrym på idrotten (dansen) längst fram stod jag och vickade lite snyggt på höfterna.. mmh)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej, jag erkänner! Det va jag som uppfann den.. sorry! ;P haha

2010-10-14 @ 16:52:51
Postat av: sundhall !!!!

tagga lagfest mallan !!!!! :D

2010-10-14 @ 17:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: