(0)

In my head






Kom hem från jobbet för en stund sen efter ett stopp på Ica där det inhandlades plugg-godis i form av vindruvor och även två godingar till tidningar. Eftersom detta skulle vara den första lediga helgen sen sommarlovet tänkte jag passa på att plugga som en dåre, eftersom vi har 1-2 prov i veckan plus läxor fram till höstlovet. Men det sket sig ganska rejält så nu hade jag tänkt att försöka få något gjort på de resterande timmarna innan jag somnar och helgen är slut för denna gången.
Det är bättre än inget, så får man försöka se det! Och min helg har varit toppen trots alldeles för lite sömn, men jag har börjat vänja mig. Nehe, grapes och plugg väntar! Vi hörs senare godingar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: